2017. szeptember 7., csütörtök

Szerviz és értékesítő mérnök (gépész, vegyipari-gépész) állás







D-TECH Kft.

Szerviz és értékesítő mérnök (gépész, vegyipari-gépész)
munkatársat keres, lehetőleg gyakorlattal.

Feladatok:
Ipari szivattyúk eladása utáni tevékenység
beüzemelés, alkatrészek rendelése, garanciális ügyintézés, adminisztrálása.

Munkakör részletezése, feladatok:
A D-TECH KFT. által forgalmazott berendezések szerviz és eladás utáni vevőszolgálati tevékenység

A TEVÉKENYSÉG CÉLJA ÉS ENNEK ELÉRÉSÉHEZ KAPCSOLÓDÓ ALAPFELADATOK:

  • Az eladott berendezések (szivattyúk, fúvók) garanciaidőn belüli és garanciaidőn túli meghibásodásának gyors, szakszerű elhárítása az ISO 9001 szerint.
  • Ennek érdekében saját maga ill. megbízott szerelők/szakszervizek megjelenése a helyszínen konkrét hibák feltárása érdekében.


A tevékenység folytatása során kötelessége:
termékismeret elsajátítása, a meglévő és újonnan érkező kezelési/beépítési utasítások, információk folyamatos olvasásával, tájékozódással
a vevőkkel szembeni udvarias, előzékeny magatartás
a velünk szerződésben lévő szervizek megismerése, adataik nyilvántartása
a szervizek felkészültségének fejlesztése
az általunk szállított berendezések beüzemelésének megszervezése
a hazai beszerzésű alkatrészek és berendezések műszaki átvétele
az általunk szállítható berendezések magyar nyelvű kezelési utasításának naprakésszé tétele és annak karbantartása
az üzletkötők munkájának támogatása az ajánlat műszaki tartalmában
a beérkező faxokra, levelekre pontos, alapos, gyors, a kérésnek megfelelő részletes válaszadás
felelősségérzet a saját munka, a partnerek felé vállalt kötelezettségek iránt
referencia jegyzékek karbantartása, félévenkénti aktualizálása
kulturált megjelenés


Nyilvántartások vezetésével a naprakész információk tárolása és karbantartása.
A tárgyalásokról rövid jelentést kell készíteni, mely tartalmazza a tárgyalás rövid témáját, a meglátogatott cégnél folyó tevékenységünkhöz kapcsolódó beruházási karbantartási munkákat, mikor, milyen feltételekkel tudunk ezekhez kapcsolódni - ajánlatadással, szerviz küldésével, alkatrészellátással, egyéb termékek ajánlásával

Az eladás utáni (szerviz) tevékenység gazdaságos megszervezése és fenntartása

Reklamációk feldolgozása:
beérkezett reklamációra 24 órán belül válasz! (feltüntetve az elintézés módját és időtartamát)
a REKLAMÁCIÓS JEGYZŐKÖNYV felvétele, melynek főbb pontjai:

  • a berendezés típusa, gyári száma, pozíció száma
  • telepítés körülményei, villamos bekötés ellenőrzése, motorvédelem megléte, annak beállítása
  • mért paraméterek ellenőrzése, jegyzőkönyvezése (Q, H, közeg és szivattyú/fúvó csapágy hőmérséklete, rezgéssebesség mérése)

a reklamációs lapon szereplő feladatok kijelölése, koordinálása, megszervezése
Saját neve alatt REKLAMÁCIÓS Mappát készít és minden reklamációnak nyit egy újat és a levelezését is oda menti el!
a reklamációval kapcsolatos feljegyzések, jegyzőkönyvek kötésdossziéban történő elhelyezése
a garancia adminisztratív feltételeinek, mint pl. üzembe helyezési jegyzőkönyv, üzemelési napló vezetése, stb. /
a meghibásodás üzemi körülményeinek megismerése
a beépítési környezet ellenőrzése / szívóágra ráfolyás, légzsák, stb. /
a későbbi reklamációk elkerülésére javaslat a reklamáló felé javaslat a karbantartás elvállalására figyelembe véve a D-TECH KFT. érdekeit /

Minden hónap végén ügyvezető igazgatónak jelentést ad a folyamatban lévő reklamációs ügyletekről azok mielőbbi lezárásának lehetőségeiről.

Ezeken kívül a vállalat Minőségügyi Kézikönyvében a D-TECH KFT. tevékenység írásában, és az ügyvezetői utasításokban előírt feladatok.

Helyettesítik: az adott területért felelő mérnök-üzletkötők.

Elvárások:
Angol nyelvtudás: legalább középfok

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés módja:
http://www.mernokallasok.hu/hu/mernok-allas/allas/20459/gepeszmernok-allas/szerviz-es-ertekesito-mernok-gepesz-vegyipari-gepesz/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése