D-TECH Kft.
Szerviz és értékesítő mérnök (gépész, vegyipari-gépész)
munkatársat keres, lehetőleg gyakorlattal.
Feladatok:
pari szivattyúk eladása utáni tevékenység
beüzemelés, alkatrészek rendelése, garanciális ügyintézés, adminisztrálása.
Munkakör részletezése, feladatok:
A D-TECH KFT. által forgalmazott berendezések szerviz és eladás utáni vevőszolgálati tevékenység
A TEVÉKENYSÉG CÉLJA ÉS ENNEK ELÉRÉSÉHEZ KAPCSOLÓDÓ ALAPFELADATOK:
- Az eladott berendezések (szivattyúk, fúvók) garanciaidőn belüli és garanciaidőn túli meghibásodásának gyors, szakszerű elhárítása az ISO 9001 szerint.
- Ennek érdekében saját maga ill. megbízott szerelők/szakszervizek megjelenése a helyszínen konkrét hibák feltárása érdekében.
A tevékenység folytatása során kötelessége:
- termékismeret elsajátítása, a meglévő és újonnan érkező kezelési/beépítési utasítások, információk folyamatos olvasásával, tájékozódással
- a vevőkkel szembeni udvarias, előzékeny magatartás
- a velünk szerződésben lévő szervizek megismerése, adataik nyilvántartása
- a szervizek felkészültségének fejlesztése
- az általunk szállított berendezések beüzemelésének megszervezése
- a hazai beszerzésű alkatrészek és berendezések műszaki átvétele
- az általunk szállítható berendezések magyar nyelvű kezelési utasításának naprakésszé tétele és annak karbantartása
- az üzletkötők munkájának támogatása az ajánlat műszaki tartalmában
- a beérkező faxokra, levelekre pontos, alapos, gyors, a kérésnek megfelelő részletes válaszadás
- felelősségérzet a saját munka, a partnerek felé vállalt kötelezettségek iránt
- referencia jegyzékek karbantartása, félévenkénti aktualizálása
- kulturált megjelenés
Nyilvántartások vezetésével a naprakész információk tárolása és karbantartása.
A tárgyalásokról rövid jelentést kell készíteni, mely tartalmazza a tárgyalás rövid témáját, a meglátogatott cégnél folyó tevékenységünkhöz kapcsolódó beruházási karbantartási munkákat, mikor, milyen feltételekkel tudunk ezekhez kapcsolódni - ajánlatadással, szerviz küldésével, alkatrészellátással, egyéb termékek ajánlásával
Az eladás utáni (szerviz) tevékenység gazdaságos megszervezése és fenntartása
Reklamációk feldolgozása:
- beérkezett reklamációra 24 órán belül válasz! (feltüntetve az elintézés módját és időtartamát)
- a REKLAMÁCIÓS JEGYZŐKÖNYV felvétele, melynek főbb pontjai:
- a berendezés típusa, gyári száma, pozíció száma
- telepítés körülményei, villamos bekötés ellenőrzése, motorvédelem megléte, annak beállítása
- mért paraméterek ellenőrzése, jegyzőkönyvezése (Q, H, közeg és szivattyú/fúvó csapágy hőmérséklete, rezgéssebesség mérése)
- a reklamációs lapon szereplő feladatok kijelölése, koordinálása, megszervezése
- Saját neve alatt REKLAMÁCIÓS Mappát készít és minden reklamációnak nyit egy újat és a levelezését is oda menti el!
- a reklamációval kapcsolatos feljegyzések, jegyzőkönyvek kötésdossziéban történő elhelyezése
- a garancia adminisztratív feltételeinek, mint pl. üzembe helyezési jegyzőkönyv, üzemelési napló vezetése, stb. /
- a meghibásodás üzemi körülményeinek megismerése
- a beépítési környezet ellenőrzése / szívóágra ráfolyás, légzsák, stb. /
- a későbbi reklamációk elkerülésére javaslat a reklamáló felé javaslat a karbantartás elvállalására figyelembe véve a D-TECH KFT. érdekeit /
Minden hónap végén ügyvezető igazgatónak jelentést ad a folyamatban lévő reklamációs ügyletekről azok mielőbbi lezárásának lehetőségeiről.
Ezeken kívül a vállalat Minőségügyi Kézikönyvében a D-TECH KFT. tevékenység írásában, és az ügyvezetői utasításokban előírt feladatok.
Helyettesítik: az adott területért felelő mérnök-üzletkötők.
Elvárások:
Angol nyelvtudás: legalább középfok
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja:
http://www.mernokallasok.hu/hu/mernok-allas/allas/20550/gepeszmernok-allas/szerviz-es-ertekesito-mernok-gepesz-vegyipari-gepesz/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése